SEO servis a dohled

Pokud za sebou máte předchozí dva kroky: SEO analýzy a SEO úpravy, nastal čas na sledování a měření výsledků, jejich vylepšování a rozšiřování.

Zda se snažit měřit výsledky ručně nebo pomocí nějaké aplikace (programu) nechám na Vás. Obecně by se dalo říci, že záleží na velikosti projektu a na úrovni, na které se chcete optimalizaci věnovat (úpřímně si, ale nedovedu představit dělat seo „ručně“, např. pomocí .xls tabulek, apod.).

Stejně těžko i doporučit, kdy je vhodné přenechat správu specializovanému jednotlivci nebo agentuře.

Uvědomte si, že internet se neustále vyvíjí, přibývají nové stránky (katalogy, informační portály, aplikace) i firemní prezentace (nová konkurence). Přibývají i nové možnosti a případné zdroje návštěv (sociální sítě), vylepšují se již používané (emailing). V neposlední řadě se samozřejmě mění samotné vyhledávače a jejich algoritmy.

Pokud nestíháte sledovat změny a nové trendy, najměte si někoho, kdo to bude dělat za Vás a kdo Vám bude radit s dalším rozvojem webu.

Shrnutí aneb to nejdůležitější v bodech

  1. kvalitní redakční systém
  2. základní znalosti o psaní textů pro web včetně optimalizace pro vyhledávače
  3. základní znalosti o fungování fulltextových vyhledávačů
  4. kvalitní obsah
  5. … a pokud jsem to nepsal nebo jste to přehlédli, tak: kvalitní obsah