Jak se počítají ranky

Ranky jsou v terminologii SEO optimalizace velice často skloňovány. Konkrétně se často mluví o vlivu ranků na řazení výsledků vyhledávání ve vyhledávačích. V následujícím textu popíši jak zvýšit své ranky, jak se počítají a kde si je můžete zjistit. Ranků existuje celá řada a každý má jiné algoritmy pro výpočet a každý má trochu jinou škálu hodnocení.

Číst dál

 

Jak dát vyhledávačům a katalogům vědět o nové stránce?

Po vytvoření nového nebo generální úpravě starého webu je vhodné pozvat internetové vyhledávače na své stránky. Především tak zkrátíte dobu, než vaše stránky vyhledávač najde přes některou z odkazujících url adres na minimum. Nejlepší je poskytnout vyhledávacím robotům celou mapu webu. Řekneme si také pár slov o registraci do internetových katalogů.

Číst dál

 

Zaslepená důvěra v ranky

aneb jsou opravdu tak důležité?

Jedním ze systémů, které vyhledávače používají pro hodnocení webových stránek je ranking (z angl. rank – postavení, pořadí), jehož hodnota vyjadřuje ohodnocení stránek pro konkrétní vyhledávač. Zodpovím otázku jejich důležitosti a doporučím další (minimálně stejně důležité) nástroje, které ovlivní vaše pozice ve vyhledávačích.
Číst dál

 

SEO nástroje – Collabim

V tom to článku se dočtete základní informace o analytickém nástroji Collabim a jeho užitečných funkcích. Pokud vlastníte nebo spravujete webové stránky, tak Vám Collabim pomůže se zpětnou vazbou SEO optimalizace, kterou jste implementovali na konkrétní web. Jedná se tedy o analytický nástroj pro SEO pracovníka – konzultanta.
Číst dál

 
 
 

Budování zpětných odkazů

Nepodceňujte podporu nového webu

Pro úspěšnost webové prezentace nestačí mít pouze kvalitně vyhotovené webové stránky se všemi náležitostmi a připraveností z pohledu SEO optimalizace (tzv. On-Page faktory). Po spuštění je potřeba, aby se internet o nově vyhotovených stránkách dověděl. Naučíme Vás, jak pomoci vyhledávačům s  rychlou indexací Vašich stránek.

Číst dál

 

K čemu ty zpětné odkazy?

Re: Aby jste byli vidět …

V případě, že chcete být vysoko ve vyhledávačích nestačí Vám pouze kvalitní www stránky (ať již statické či dynamicky tvořené pomocí některého z redakčních systémů) s unikátními texty (o těch, ale někdy jindy), musíte se věnovat tzv. off-page faktorům, což je především budování zpětných odkazů.

Číst dál

 

Google Analytics – základní představení

Tento nástroj měří návštěvnost vašich webových stránek. Monitoruje provoz webu a zobrazuje ho v přehledných statistikách. Dá se proto zjistit, kde mají stránky slabá místa, které se pomocí jiných nástrojů dají optimalizovat.  Nástroj je potřeba využívat kontinuálně, jelikož se slabá místa mohou vyskytovat a měnit v čase. Google Analytics tedy slouží ke sběru dat, ze kterých je následně možné vypracovávat různé analýzy.

Číst dál