Report z workshopu BiddingManageru

Nejen optimalizací je návštěvnost webu živena, je třeba se někdy podívat i do okolních vod. Pro e-shopy je jedním z důležitých zdrojů návštěvnosti srovnávač zboží. Ať Heuréka, nebo Zboží či i jiné menší.

Proto jsem se byl nachytřit na workshopu BiddingManageru, sepsal jsem o tom menší recenzi / report.

 
 
 

Příklad minisite – Jeřábnické práce Jičín

O minisite (někdy též microsite nebo podpůrný web) toho již bylo napsáno mnoho. Minisite v kvalitním podání by měla splňovat několik základních pravidel – být poutavá, zapamatovatelná, přehledná a jednoduchá – na jednu takovou lokální (geograficky) se můžete podívat zde – jeřábnické práce Jičín.

Nevytvářejte minisite jenom za účelem zpětných odkazů, je to krátkodobé a v podstatě téměř bez významu. Tvořte minisitu jako by to byl malý plnohodnotný web, pouze s obsahově užším záběrem.